מס' המבקרים באתר "סיפורים מהטירה"

הצטרפו אלינו בפייסבוק!

יום רביעי, 6 בינואר 2010

חרפת התקציב של אריה טל: במחטף מכוער, אישר למוריס אסייג כ-250,000 ש"ח לשנה. שחר ומריומה סירבו לתמוך

המחטף המכוער של התקציב: בזמן שמקצצים בחינוך ילדינו, אריה טל מצא את הזמן להעלות את משכורתו של מוריס אסייג: 250,000 ש"ח לשנה!
בשביל ה-5 הודעות שהוא מוציא בחודש לקול החוף, זה יוצא משהו כמו 4,000 ש"ח להודעה של שני משפטים...

הצביעו בעד הבושה:
אריה טל, איציק ונונו, דורון גרינברג, מוריס בנימין, מזל אלשייך (מס' 2 של מוריס בנימין), איציק יחבס
הצביעו נגד הבושה:
אריה פרג'ון, רוני אליהו, רפי סקורי
נמנעו מלהגיע (על-מנת לא להשתתף בחרפה):
דוד שחר, ברוך מריומה, חיים עמרן, נטליה ילינסון (מס' 4 של אריה טל)

בזמן שאריה טל טוען מעל כל במה אפשרית, כי לעירייה אין כסף, וכי הוא מקצץ בפרויקטים בתחום החינוך בשביל לחסוך כסף למערכת וכו', מתברר כרגיל שמדובר בשקר. למרבה הבושה, השקרים הללו, לא מחזיקים אפילו חודש... לפני פחות מחודש, אריה טל הודיע על מצב כספי קשה, ואילו בשבוע שעבר, כינס את חברי מועצת העיר, על-מנת לאשר את תקציב העירייה לשנת 2010.
מה בתקציב?
מצד אחד, התקציב הכיל קיצוצים בפרויקטים שונים, ובפעילויות שונות
ומצד שני, הקתציב הכיל העלאה של למעלה מ-30% במשכורתו החודשית של מוריס אסייג. מוריס אסייג ישלשל לכיסו כל שנה, כ-250,000 ש"ח מכספי משלם המיסים בטירת-כרמל.

איזה עבודה עושה מוריס אסייג בשביל סכום העתק הזה?
ובכן, מאוד פשוט: הוא כותב כ-5 הודעות לעיתונים בחודש (2 לקול החוף ו-3 לידיעות חיפה)... שזה יוצא משהו כמו 4,000 ש"ח בחודש לכל הודעה (משכורתו החודשית היא כ-20,000 ש"ח....)

שני סגני ראש העיר: ברוך מריומה ודוד שחר, נמנעו מלהגיע למועצה ולתמוך בדבר הנ"ל, בשל התנגדותם לשערורייה הזו.

דבר העורך:
איפה הבושה? מתכנסים החברים ממועצת העיר, ומסדרים למקורב של אריה טל, רבע מיליון שקל על חשבון משלם המיסים! רבע מיליון שקל!! על מה ולמה? אי-אפשר להעביר את הסכום הנ"ל לבית התמחוי? לפרויקט מחשב לכל ילד? לסבסד את מפעל ההזנה היומי? חסרים פרויקטים??

הציבור ישפוט את אנשי החרפה והבושה שהצביעו בעד המהלך: אריה טל, איציק ונונו, דורון גרינברג, איציק יחבס, מוריס בנימין ומזל אלשייך.

26 תגובות:

  1. בס"ד
    לנטליה ילינסון.דוד שחר.חיים עמרן. וברוך מריומה.אומנם לא נוכחתם בישיבה אבל איפשרתם
    לטל לתקצב את מוריס.לא מנעתם מעשה נבלה.
    לא נורא כי יש קבוצה של תושבים הגונים
    שהחלו בהחתמות התושבים על בקשה לשר הפנים
    על מנת לצרף את טירת כרמל למועצה האיזורית
    תחת חסותו של כרמל סלע.מצב זה יחסוך למדינה
    מיליוני שקלים וימנע את הגניבות של המקורבים
    "בחסות המחטפים למינהם" אני מבקש מהתושבים
    שאין להם חלק בביזה לחתום על העצומה למען
    צרופה של טירת כרמל למועצה האיזורית חוף הכרמל
    שאו ברכה

    השבמחק
  2. לאייל
    אני רק שאלה
    סגנים זה לטובת טל או לרעתו
    אז למה הוא ממנה אותם

    השבמחק
  3. בס"ד
    טל תתעלה ואל תאשר לאסייג משכורת
    של מנכל אל תיכנע ללחצים אתה עושה
    עבודה טובה למרות שהסגנים לא תומכים.
    ראה גם ביבי ביטל את חוק הגובים ויצא
    גדול בעני הציבור.חזק ואמץ

    השבמחק
  4. לפריד אברהם
    שפע ברכות לבביות עם
    כניסתך למשכנך החדש
    מאוד רוצים שתקח חלק פעיל בעירייה כי בלעדך
    המצב הפך להיות מביש וכל החלטה גובלת בפיללים
    בתודה התושבים הנאמנים,

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא יותר גרוע מהנמצא

      מחק
  5. אוי לחזירות ואוי ואבוי להתבהמות.
    אריה טל מוכיח מעל כל במה אפשרית כמה הוא והחברים המסריחים שלו מושחתים. הפרצוף האמיתי של הבהמות האלה מתגלה כל יום מחדש. אייל...אתה כתבת שמוריס אסייג מקבל משכורת עתק בשביל חמש הודעות שהוא מוציא לעיתונות בחודש. אני אומר שאתה עושה חסד עם יועץ התקשורת החצי מפגר שאריה טל מחזיק ב-20.000 ש"ח בחודש על חשבוננו. מוריס אסייג הוא חסר השכלה תקשורתית והוא לא מסוגל לכתוב אפילו חצי הודעה. מאז ילדותו סובל מוריס אסייג מנכות שכלית וכל תרומתו לעיר טירת כרמל מסתכמת בחיטוטי האף המפורסמים שלו שנעשים בחלל המשרד הענק שהעמיד לרשותו אריה טל המושחת. המשכורת הענקית שמוריס אסייג מקבל מהעירייה, אמורה להחזיר את מאות אלפי השקלים שחברת ההפקות של בני משפחת אסייג השקיעה בקמפיין הבחירות של אריה טל. אריה טל ידוע כמי שלא שוכח את ה"חברים" שלו. (משפחת אלואשווילי, משפחת גלסברג ומשפחת אסייג). אבל אל תדאג אייל, זמנה של כל החבורה המושחתת הזאת עומד לאזול. החומר המפליל נגדם הולך ונערם וסופו של אריה טל יהיה להיזרק מכיסא ראש העיר ישירות ל"קרדל" המלא ליזול של בית המעצר בקישון ויפה שעה אחת קודם.

    השבמחק
  6. תושבים נאמנים של מי של מה פריד חנך השבוע ברב פאר והדר ויסקי וכרטיסי חינם לחמת גדר לכל הנהגים והחברים למה אתה מתגעגע .ועכשיו ברצינות מה אתם מתפלאים על טל שמוסיף לדובר האילם והעליג 54 אלף לשנה פשוט החזר הוצאות על כל התרומות לדעתי זה עניין פלילי יש לפנות למשטרה ולמבקר המדינה .לא יעלה על הדעת שלכולם מקצצים ומוריס מוסיפים שחיתות ממדרגה ראשונה .טל עדיין לא עשה ולו פעולה אחת חיובית העיר מלוכלכת הכל קפוא אין דין ואין דיין עברה
    שנה ואין אור בקצה המנהרה .הדבר היחיד שמעניין את ראש העיר הוא מספר התמונות שלו בעיתון ידוע לי ממקור מהימן שהוא נלחם עם מריומה ושחר על כתבות ופעילות שהם עושים לטובת העיר .לאן תצעד עירנו היקרה לאן פנינו מועדות אין לי תשובה .אייל אתה חייב לתת לקול הדומם את האפשרות לכתוב את אשר על ליבם ללא כחל וסרק .כמו כן לבדוק את הנאמר ולא לתת לסתם תושבים לכתוב שטויות וחצאי אמיתות שאין להם שום קרש לאמת .יישר כח אנחנו איתך .

    השבמחק
  7. אייל שלום
    נכון שטל מחזיר חובות לשלום אסייג בצורה של כסף למוריס העילג אבל באותו זמן הוא הורס את עצמו כי בעיר כולם מבינים שטל כבר לא ייבחר שוב. אדם שבמו ידיו הורס לעצמו את השם של עצמו ושנתון לסחטנות של החבורה שמקיפה אותו הוא מצד אחד אדם מסכן אך גם משתמש בכספי ציבור כדי להכנע לסחטנויות.אני קורא לטל פחדן כי מי יודע מה יש לאסייגים נגדו. בטח מדובר בהרבה כסף שזרם שם לפני הבחירות. שטל ישתמש בכוחות חזקים ומוכשרים שעובדים בתוך העיריה ואת הזבל שהביא איתו ישים במקום אחר.תושבי טירת כרמל משתמשים בכסף שלכם למטרות לא טובות תתעוררו.

    השבמחק
  8. לאנונימי שביקש לתת לאנשים את הפאשרות לכתוב באתר,

    כבר הודעתי בעבר, ואני מודיע שוב: אני אשמח לקבל כתבות מכל תושב העיר, ובכל נושא שהוא (ובלבד שמדובר בדברים שהם אמיתיים ובעלי רלבנטיות לציבור בטירת-כרמל).
    כל מי שמעוניין לשלוח לי כתבה בנושא, מוזמן לשלוח לי אי-מייל לכתובת:
    eyal.cohen.tira@gmail.com

    עד היום, רק כתבה אחת נשלחה אלי, ואותה פירסמתי. אני ממתין לכתבות שלכם...

    אייל

    השבמחק
  9. לידיעת תושבי טירת כרמל
    אני הייתי אחד האנשים שהיו מקורבים לצלחת אצל אריה טל לפני הבחירות ואני מודיע לכם קבל עם ועדה, מוריס אסייג, באמצעות כסף שחור, שילם עבור רוב ההוצאות שהיו לאריה טל במערכת הבחירות האחרונה. רוב התשלומים שולמו במזומן ע"י מוריס אסייג לספקים השונים. יש הרבה עדויות מצולמות למעשים הלא חוקיים האלה של מוריס אסייג וזה עניין של זמן לא ארוך עד שכל החבורה הזאת תיעצר. "הקמצן הכרוני" אריה טל, שידוע כמי שמתקשה להוציא אגורה מהכיס הפרטי שלו, מחזיר למשפ' אסייג את החובות שלו מכספם של תושבי טירת כרמל. אריה טל חושב את עצמו לגיבור גדול אבל הוא בוודאי יודע שכל כלב מגיע יומו וגם היום שלו ושל החברים שלו יגיע. 20.000 שקל לחודש לאדם שידוע כחצי מפגר!!!איפה נשמע ונראה זלזול כזה בתושבים!!! מה הם חושבים לעצמם!!! 20.000 שקל בשביל חיטוטים באף!!!! משרד ענק ומזכירה בשביל לבהות בתקרה!!!עד מתי תימשך ההפקרות הזאת!!!איפה הפוליטיקאים שקוראים לעצמם הגונים!!!איפה!!!!

    השבמחק
  10. לאנונימי האחרון,

    אם יש לך ראיות כלשהן למעשים פליליים כמו שאתה מצביע עליהם בתגובתך - אתה מוזמן לשלוח פרטים מלאים (בצורה דיסקרטית ואנונימית) לכתובת המייל שלי:
    eyal.cohen.tira@gmail.com

    אייל

    השבמחק
  11. לאייל
    יש שמועות שרוצים להעיף את מר פריד מראשות
    סניף הליכוד בצורה חוקית וכשרה.איך זה ייעשה
    פונים לאנשים ומבקשים מהם להתפקד לליכוד ואז
    הם יקבלו החזר כפול עבור ההתפקדות.וכמובן יבחרו
    את האדם שהמשלם יבקש .זה עדיין לא נעשה זה מתוכנן
    לחודש מרץ הקרוב.איך נמנע ונציל אזרחים מלהסתבך
    בפלילים רק ע"י הוספת אזהרה של המתפקד שלא שולם לו שכר או הובטחה תמורה עבור ההתפקדות בתקווה שזה יעזור לתמימים שביננו.לאייל אנא שלח מידע זה
    למרכז הליכוד

    השבמחק
  12. לפריד שלום רב!
    אני יליד שנות השישים ואים מסכמים מה עשו
    "הגדולים" למען טירת כרמל אין ספק לך פריד
    יש תרומה מכרעת בכל התחומים מי כמוך דאג לפנסה
    לעשרות נהגי מוניות הרי בזכותך זה קו מספר אחד
    בארץ מי כמוך דאג לנערים שלא למדו ודאגתה שיוכשרו
    כמכונאים והרבה מהנערים הללו הגיעו להשגים מופלאים
    מי כמוך הציל נערים שלא ידרדרו לסמים.ועוד ועוד
    אני מבקש מהתושבים לקרוא כתבה זו וכל מי שלא מסוגל
    להודות לפריד לפחות שלא ישמיץ. בתודה הטיראי השפוי

    השבמחק
  13. בס"ד
    לאייל היקר שלום רב!
    בימים האחרונים אנו רואים על שילטי חוצות
    בחסות העירייה שילדי טירת כרמל שווים זהב
    והנהגים מתבקשים לאפשר להם לחצות בשלום
    אבל לצערי הרב לא כל הנהגים עוצרים לפני
    מעברי החצייה למרות שהילדים חוצים את הכביש
    אני רוצה לפרסם תמונות שמתעדות מצב זה
    ולירשום נהגים זבל מאיר ומעיר

    השבמחק
  14. בס"ד
    לאייל שלום רב!
    אני כמו הרבה תושבים רואה שבונים חומת
    הפרדה בעלות של מיליוני שקלים על מנת
    לתחום בתוכם את עגלות האשפה .
    1)מה רע במצב הקיים?
    2)מדוע לא בודקים 1 או 2 ורואים איך זה יעבוד?
    3)אני רואה מצב שבו התושבים יפחדו להכנס לתוך
    המתחם ישליכו שקיות אשפה לתוך המתחם ולא לעגלות
    האשפה .וגם במקרה של הצתה האש תתפשט בקלות רבה
    לבתים הסמוכים. היכן ההבט הבטיחותי והאים יש אישור לכך .תקנו אותי אים אני טועה מאיר ומעיר

    השבמחק
  15. לאייל שלום!
    אני גר ברחוב זבוטינסקי על המדרכה יש בטוניאדות
    שהניח הקבלן לפני חודשיים ומאז אין אפשרות ללכת
    על המידרכה או לחצות את הכביש במעבר החצייה בגלל
    שהוא מוסתר כל רכב שפונה ימינה כמעט וגורם לתאונה
    פניתי למוקד העירני כמה פעמים אך דבר לא נעשה.
    איך אפשר לנהל קמפיין ולהכריז שילדי טירת כרמל
    שווים זהב ומצד שני העירייה מציבה מכשולים שמסכנים
    את חיי התושבים. מבקש מברוך מריומה לגשת ולטפל ולא
    לתרץ.ונשמרתם ל

    השבמחק
  16. לחבורת הזבל שלום
    אני רוצה להודות לכל הגאונים שמקימים
    מיזבלה פרטית בכל פינות העיר הרי טירת כרמל
    הובילה את הפרדת האשפה שניכשל בגדול והיום בעזרת
    טל אפשר לייצר חשמל למחזר ואף לייצא .כמו שאומרים
    בעירנו "יעלה כמה שיעלה העיקר לחסוך"

    השבמחק
  17. לאייל
    בקשר למחטף המכוער לכול הדעות למה הדבר דומה
    תאר לעצמך ששחר ומריומה נוסעים ברכב ורואים
    תאונת פגע וברח ולא מגשים סיוע לנפגע ומתעלמים
    האים זה מצב תקין.לדעתי זה בדיוק מה שהם עשו
    מאת הטיראי שלא רואה אור בקצה המינהרה

    השבמחק
  18. לחיים עמרן המסביר הטיראי
    תמיד רואים אותך בעירייה ובמרכז המסחרי
    משוטט בחוסר מעש.ומסביר לאנשים שאתה מתנדב
    בכל מקום שצריכים אותך.אותי לא הצלחתה לשכנע
    אבל הצלחתה להדהים אותי כאשר עניתה לשיחה מהנייד
    והסברתה עד כמה טל חכם שפיטר את אנשי המועצה הדתית רק מצב זה יכול למנות אותך במקום רוני
    אליהו.אשרי המאמין.זכור חז"ל אמרו סייג לחוכמה
    שתיקה.ואל יתהלל חוגר כמפתח.ואני אומר ימים יגידו

    השבמחק
  19. בס"ד
    "למי תודה למי ברכה"
    אושרה תוכנית עירונית להתמדדות עם תופעת אלכוהול.
    אני לא מקל ראש בבעייה כאובה זואת. אבל בכדי לא לטחון אלכוהול אפשר לתקוף את הבעייה ישירות להעמיד פקח בפתח כל פיצוצייה ולא לאפשר למכור
    אלכוהול לנערים ומי שיעבור על החוק ליסגור לו את העסק צריך אומץ ותעוזה היתי מצפה שראש העיר יוביל
    מהלך נועז זה. תקנו אותי אים אני טועה מאיר ומעיר

    השבמחק
  20. nמאיר המעיר תתעורר אתה בתרדמת החורף פריד זה העבר תן לעתיד את ההזדמנות .העיר טירת כרמל לא מתקדמת מפני שאנחנו התושבים פוחדים לדבר רק בבחירות מתעוררים .יש צורץ להתריע לכתוב לטלפן לזעוק כל הזמן נכון שהמוקד לא מתפקד ויואב צריך ללכת יותר נכון לעוף הוא לא מכבד את התושבים מלקק כל היום בתחת של טל .
    אבל זה לא הענין הוא לא תושב העיר כמו כל מנלי המחלקות שעובדים עלניו כבר 20 ששנה כן נכון 20 שנה כולם כאן מקבלים שכר בכירים וצוחקים כל הדרך אל הבנק .ומה אנו עושים יושבים בחיבוק ידיים יש להקים גוף צעיר איכותי איכפתי שיתן דחיפה לעיר ללא צעירים אין עתיד לעיר .אני מקווה שעכשיו יבנו בתים כמו שטל מבטיח תיכנס אוכלוסייה חדשה רק בנייה תציל את העיר . רק החלפת בכירי העירייה תביא שינוי העירייה מקובעת מנונמנת ישנה עם דובא עילג ואילם שאחיו צוחק על העיר והוא עוד מקבל תוספת לשכרו על אי הפעילות ואילו שעובדים מקצצים להם .אייל יקירי קול החוף מכור רק אתה יכול לתת פייט רציני ולשמור על חבורת טל מלעשות שטויות צא כבר אל האור ארגן קבוצת צעירים שיעירו ויאירו באמת ובתמים לא כמו מאיר האיר איש פריד איש העבר אתה העתיד לך יש חלק נכבד בהצלת העיר.מריומה ושחר הם היחדים שעובדים אמיתית למען הציבור איזה פגע וברח השואה לא במקום הם פשוט לא יכלו להסכים לנושא ולכן לא השתתפו לא ברחו ולא השאירו שום פצוע .מי יתן ומריומה ושחר יעדו יחד גם בעתיד הם יהו גוף איכותי עצמאי איכפתי רציני ועניני שיביא איתו תקווה חדשה לעיר שבת שלום

    השבמחק
  21. לטיראי שלא רואה אור בקצה המינהרה
    את המחטף המכוער עשו נטליה וחיים עמרן
    דוד שחר וברוך מריומה.על מנת לצאת צדיקים
    "טובל ושרץ בידו" כאשר תבוא תגובה מהגאונים
    אולי תראה אור בקצה המינהרה.להתראות בהצבעה הבאה

    השבמחק
  22. בס"ד
    אני מעיר ומאיר זה נכון אבל לא מקלל ומשמיץ.
    אומנם המגיב האחרון השמיץ ושייך אותי לפריד
    שזה בכלל לא נכון.ומצד שני הוא מחובר לדוד שחר
    וברוך מריומה.אני מבין שהוא הדובר שלהם וידע
    להסביר מדוע הם לא הגעו לישבת המועצה פשוט לא
    יכלו להסכים לנושא.לדעתי חייב כל חבר עירייה
    להצביע בעד או נגד.מי שלא יכול לקבל החלטה בעניי
    הוא אדם לא ראוי.סוף

    השבמחק
  23. בס"ד
    לאייל היקר שלום!!!
    ב2/2/10 יערך קונצרט חורף באולם אשכול הפיס
    אני מבקר קבוע מעל 15 שנה תמיד נהנה מהרמה
    והאיכות הגבוה של הנגנים והצוות.לפני כמה שנים
    נבנה פרוייקט ביה"ס מנגן על מנת לשלב תלמידים בעלות מינימלית המטרה העיקרית לקלוט לתוכה תלמידים אתיופים פרט לתלמידה אחת לא קלטו אתיופים
    אני לא יודע אים זה במכוון או לא .אבל אני יודע שמר פרגון הפך עולמות בכדי שפרוייקט זה יצליח.
    לכן אני פונה דחוף למר טל תמשיך את ההצלחה של
    פרגון. כאשר תישא נאום ותגיד הילדים שלנו תכוון
    גם עלינו האתיופים הגאים

    השבמחק
  24. בס"ד
    לאייל שלום רב!!!
    בחודשים האחרונים מבצע קבלן טיראי
    עבודות שיפוץ בכל רחבי העיר הקבלן
    עובד בשיטת תפוס כפי יכולתך.הקבלן
    הגאון חפר בורות בצידי הכביש על מנת
    להניח תעלות ניקוז את הציוד הניח על המדרכה
    וחסם את המעבר להולכי הרגל.וחמור יותר שאין
    סימון או תמרור אזהרה.(חלק גדול מהציוד נגנב)
    התקשרתי למקוד העירוני והמצב לא השתנה למרות
    שהמוקדנית אמרה שתשלח פקח.מה שנישאר זה רק להתפלל
    שלא יקרה אסון חלילה.ידוע לי שיש דובר לעירייה
    אני מצפה לתגובה בקשר למחדל או שאני טועה
    תקן אותי אים אני טועה מאיר ומעיר

    השבמחק
  25. לאייל
    צודק המגיב בקשר לעדה האתיופית
    הם משלמים מחיר גבוה בגלל שרובם
    היו תומכים של פרגון והיום הנקמה
    של טל עובדת .זה פסול ואסור אבל
    קשה להוכיח זואת משפטית.
    ביום הקונצרט טל ישא את נאומו
    הרגיל ויזכיר לתושבים שהוא
    עומד מאחרי ההישגים עוד
    משנת אלפיים ולבסוף יאמר
    "בגלל אילוצים קודמים אני חייב לזוז"
    השיא של טל 5 דקות בכל קונצרט
    הלואי והפעם מצב זה ישתנה

    השבמחק